Lördag! = förändring!

heej :D Ser ni vilken förändring jag har gjort på bloggen!!? Klicka på play på ipoden så får ni höra lite väl utvald musik medans ni läser.. kan det BLI bättre x]

Jag vet att bloggens design är lite puckad men jag har försökt rätta till den flera gånger oh när den äntligen blev bra och jag kom på att det skulle vara härligt med musik så blev allt så här igen när jag sattein ipoden --' suuuck!

Sitter och väntar på att Annika ska komma hit :P  Vi ska kolla på American History X :D:D:D Vår älsklingsfilm..
Hon skulle bara gå kvällspromenad med hunden först. Wilma liggr typ redan och sover x]Fast de kanske ska leka en stund när hon kommer hit. klockan är typ kvart i elva XD aja kram kram och puss

Kommentarer
Postat av: tess

yeahh jenny har langat ett inlägg :)

2008-12-07 @ 11:01:51
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0