Måndag!

Ny vecka, nya tag! Idag vaknade jag typ vid kvart i sju --' Innnnte bra!  Fick stressa som fan.. Vi slutade skolan vid halv 4 och jag åkte med sara till Brottby där mor hämtade mig. Hon sa något väldigt bra i bilen påväg hem iaf ^^  Hon kom med idéen att jag och Tess skulle starta en undomstidning i stallet x] Asnice juh =D  Mitt förslag på namn är "Örstas Unga"..  men jag har inte tänkt så länge än x] Sen har jag skrivit en inlägg på forumet så vi får någon fika sista fredagen samt pratat lite med Tess om pynt grejen på söndag. Nu ska jag mejla iväg Histora hemskrivningen och svenska analysen. Tydligen hade hemskrivningen  inte kommit fram. ( Svenska Analysen glömde jag hemma i morse, stressigt juh)  Förresten fick  jag MVG minus på muntliga anslaget i dag. Jag trodde inte jag skulle få mer än G då jag inte hade några anteckningar eller nått.. men det gick tydligen bra att snacka fritt ^^ Själv tyckte jag att min analys var fett bajsig! måste skärpa mig nu alltså.. !



( Bilden har inget med texten att göra. © by Zoown )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0