Hej alla glada ^^

I dag hade vi Friendsdag halva dagen.. :/   Det är inte det mest roliga kan jag ju säga..
Hmm.. När vi satt och väntade på att vår första och sista lektion skulle börja, Natur, så kom jag på att vi inte började förrens vid ETT!  Så..--'  vi ( jag, Amanda och Becs) satt utanför 54:an och käkade godis. Vi märkte typ inte ens att  Ponsé ( stavningxP ?)  och AK gick iväg. Sen ringde någon med dolt nummer till Becs och hon ville inte svara. Jag tog telefonen och sa med mörk röst: Hej det är Bengt. det tog två sekunder innan någon svarar i andra änden.. sen pladdrar dom på som galningar och och säger.. vi vet att det är Becca vi vet! Jagba... det är fortfarande Bengt..--'
XDXDXDXDXDXDXDXDXD
Sen så lägger de på.. två sekunder senare ringer det i Amandas telefon, dolt nummer, Jag svarar med ett försök till
"läskig mördarröst.": Det är fortfarande Bengt.. Asflabb i andra änden av telefonen.. Sen någon som snackar om typ internetporr eller nått x) ( Ponsé) Sen tar en tjej telefonen och börjar sjunga x) Jag hör att det är Cassandra och skriker, Wooohooo Cassandra sjunger Solo.. Hon slänger ifrån sig telefonen och efter det säger en annan röst ( Fredrik) : My Cat is on fire.. what should i do?!!  Jag vet inte vad jag ska svara utan ger telefonen till Becs.. hon vet inte vad han har sagt utan ger tillbaka telefonen och jag säger typ.. let it drown!? Sen hör jag att det ekar som fan, tittar upp mot trappan till 60 salarna, där kommer Cassandra, AK, Koffe, Fredrik och Ponsé och fredrik pratar fortfarande.. jag lägger på x)

Hell Yea vi äger på att ha kul ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0