Holy Banana!!! :O

Inser nu att det var över en månad sen jag skrev något här ! aaaah shiit ! Just nu sitter jag och gör ingenting.. De andra har idrott men eftersom jag precis varit sjuk med feber och allt så kan jag inte vara med. Kalle sa att jag skulle  gå och göra något viktigare.. men jag hamnade framför datan.. ^^ Har sjukt ont i magen och fryser också btw :/ innnnte kul.

Ridningen börjar ju i kväll! :) Men jag vet inte om jag ska vara med så som jag mår just nu :(

Vart fan är Tess någonstans.. Har sett typ hela hennes klass ( eller inte) men hon är ingenstans :O

Hehe.. ( tittar upp itaket) det där har jag inte sett förut :O Det hänger typ nått vitt skynke i taket precis vid datorerna innanför receptionen.. oooh bajs nu ska ajg mejla Tess :D För det var suuper länge sen jag såg henne :D <33

kram kram och puss! &hearts;

Kommentarer
Postat av: viola

livin the gymansie-life at TEG, VERKAR HA DET PRIMA DU^^ OOPS CAPS XD holy potato fromthe potato state in us and a

2008-10-13 @ 09:32:53
URL: http://viella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0