Se Tess!

Kolla Kolla! Jag har skrivit två dagar i rad!! OMFG! X)
Idag har jag än så länge varit i stallet, ridit, haft två teorilektioner med Tess och en asgarvande Annika ^^
Snart ska jag till Majsan också! wihooooo =D Ikväll? Har jag inte riktigt planerat ?! Kanske skulle träffa  Ännika!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu asså... JO vänta!

DAGENS:
... Musik är Korn-Fuck That
...Häst är  Majsan såklart <33
...Glass är B&J Half baked
...Humor är hästens tecken XD maaaaaaaaaaaah
...Diss måste vara Tess XD Annika och jag vinkade som galningar när du åkte men du kollade bara bort X)

haha ja men nu ska man väl ta och göra nån nytta ute.. kram kram och puss! OBS! Rösta lite på TH här snälle &hearts; http://ema.mtv.se/artists/profile/115148562/

Kommentarer
Postat av: tess

hahaha oki förlåt jag såg nog inte de :D

hahaha fyfan för teori lektionen jag kunde verkligen inte hålla mig när annika började garva :D

duktig flicka klapp på huvudet för att du skriver här you go girl :D <3<3<3<3

2008-10-11 @ 18:08:03
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0